HP dv7 Pavilion dv7-2250ed Entertainment Notebook PC

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de HP dv7 Pavilion dv7-2250ed Entertainment Notebook PC op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Roi Francois 12-06-2010

De laptop net een paar dagen binnen en ben erg tevreden. Goede prijs/kwaliteit verhouding. De laptop is snel, erg stil, mooi beeld, redelijk goed geluid en windows 7 draait goed.

SanderM 12-05-2010

Eerste laptop aankoop met Windows 7, windows 7 draait lekker. Laptop werkt voor de rest ook wel oke, op een paar minpunten:

- touchscreen buttons, die bovenaan zitten, werken na een paar weken niet meer, eerst werken ze niet meer, daarna vallen de twee buitenste knoppen uit.
- NIET reisbestendig.
- Beschadigingen zijn er al heel snel te zien, vooral bij de touch buttons, zijn al heel snel krasjes.
- Laptop trekt als een gek, stof aan.
Laptopscherm wordt heel snel al heel snel smerig.

Voor de rest een leuk aparaatje, behalve dat de service wel tegenvalt van hp, ze reageren snel, maar oplossingen duren pas weken.

Kortom, geen HP laptop meer voor mij, ga maar eens bij Dell kijken volgende keer, service van dell is op en top.

PeanutNL 22-04-2010

Heb deze laptop nu 2 weken en ben helemaal verkocht!

Beeld is mooi en scherp. Heb pas een HD-film bekeken en dat zag er haarscherp uit. De laptop heb ik toen met een HDMI-kabel aangesloten op mijn LCD-TV en dat werkte meteen. Geen verlies van kwaliteit.

gjdirector 05-04-2010

Geweldig apparaat.Lekker snel en erg compleet.Heb de laptop al een klein half jaar en bevalt erg goed.Toetsenboard voelt goed aan.
Een maar,bij webwinkel gekocht en moest zelf herstel schijven maken ?

King John 1967 01-03-2010

Nu een maand in bezit. Hij bevalt prima. Start behoorlijk snel op, is iig voor mij snel genoeg, ook met wat zwaardere taken als bv een avi omzetten naar MP4 formaat voor mijn iPod. (hiervoor gebruik ik het programma "Handbrake")

Wordt ook niet overdreven warm, dit in tegenstelling tot de laptop van mijn dochter waar een Celeron in zit.
Waarschijnlijk komt dit omdat die celeron al sneller op bv 40% processor capaciteit zit, terwijl deze meestal niet boven de drie uitkomt. (bij gewoon internetten e.d.)

Scherm is helder en scherp.

Minpunten:
De verticale kijkhoek is wat aan de kleine kant, en hij zou iets minder geluid mogen produceren (wat nu toch ook wel acceptabel is)
Accu gaat niet zolang mee. Ik schat iets van 2 uur ofzo.

MiepMiepz 04-02-2010

Ik heb deze laptop gekocht voor mijn school werk en het maken van video's en beide kan hij ontzettend goed aan. Ik heb hem nu iets meer dan een maand en ik wil absoluut mijn oude computer niet meer terug. In vergelijking met andere laptops vind ik dat deze véél beter geluid heeft, beter beeld noem maar op!

Het enige nadeel dat ik tot nu toe heb gevonden, is dat het beeld bij spelletjes en internet filmpjes zich niet aan past aan het 17" beeldscherm. Het beeld blijft dan vierkant met zwarte randen aan de zijkant. Maar als ze de voordelen en dit nadeeltje moet afwegen, valt het absoluut 100% weg!

Dus niet aarzelen, maar gewoon doen! Je zult er geen spijt van krijgen! (Heb ik tenminste geen seconde gehad!)

mhuissen 07-01-2010

Ik heb de laptop sinds vandaag in bezit, en ben er erg over te spreken. Toen ik de laptop uitpakte, kreeg ik het ultieme 'wow gevoel'. Hij is prachtig, snel, gebruiksvriendelijk en heeft een prachtig beeld. Heb al vele laptops gebruikt, maar deze steekt er met kop en schouders bovenuit.

Jsix 16-11-2009

Zeer mooie en fijne laptop.
Heb hem nu een kleine week in bezit, en bevalt uitstekend.
Strak design,netjes afgewerkt, zeer mooi uiterlijk. Ideaal voor diverse werkzaamheden. Van surfen, internetten, downloaden, maar ook lekker een film kijken.
Zeer mooie weergave, komt goed geluid uit.
Windows 7 ziet er zeer gelikt en stabiel uit. Zeer gebruiksvriendelijk.
Al met Al. Een echte aanrader voor iedereen die gaat voor snelheid, geheugen, en uiterlijk design.

Top, niet twijfelen, maar kopen

Frans Hermsen 25-10-2009

Deze laptop is voorzien van Windows 7, een complete verandering ten opzichte van Vista in positieve zin.

Het HD beeld is echt heel strak weergegeven op de 17,3 monitor.
De proccessor is niet geschikt voor de allerzwaarste bewerkingen zoals videobewerking met pinnacle(kan wel maar duurt langer).
De laptop is erg rustig ,zeer mooi van kleur en verlichting op het toetsenbord.

Het geluid is helder met vele instellingen (incl subwoofer)

Deze laptop is in onze ogen perfect voor het afspelen van alle multimedia (geen bluray) via media center,en het maken van documenten.

Met HDMI kan men de tv eenvoudig aansluiten op je LCD/LED/PLASMA tv en rustig een filmpje kijken of media bewerken.

Top product voor 799,-